ecoFOOD – badania opinii klientów w kontekście ekologicznych rozwiązań w gastronomii

W ramach projektu ecoFOOD przeprowadzono szeroko zakrojone badania opinii klientów, które miały kluczowe znaczenie dla dostosowania zaproponowanych rozwiązań do ich rzeczywistych potrzeb. Projekt zakładał realizację szeregu badań opinii klientów:

  1. Po testach menu_karta123 zrealizowano badania ankietowe dotyczące zaproponowanego menu z możliwością wyboru wielkości porcji. Dodatkowo przeprowadzono zogniskowane wywiady grupowe (FGI), które pozwoliły na pogłębioną analizę oczekiwań konsumentów testujących menu_karta123. Dostarczyły one cennych informacji na temat preferencji klientów w zakresie dopasowania porcji do różnych potrzeb.

  2. Badanie FGI dotyczące menu okolicznościowego objęło pięć grup klientów reprezentujących różne typy wydarzeń: wesela, spotkania rodzinne, spotkania biznesowe, konferencje oraz szkolenia.

  3. W badaniu opinii klientów na temat ecoBOX_home przeprowadzono trzy wywiady fokusowe (FGI) z klientami restauracji oraz pracownikami gastronomii. Uczestnicy wyrażali zróżnicowane opinie na temat zabierania niezjedzonego jedzenia do domu.

  4. Badania FGI dotyczące ecoBOX_pets (opakowania na resztki jedzenia z restauracji, przeznaczonego dla zwierząt domowych) objęły dwa wywiady fokusowe z klientami restauracji oraz pracownikami gastronomii.

Zachęcamy do zapoznania się z wynikami badań.

 

ecoFOOD_Podsumowanie badań opinii klientów

ecoFOOD_Pomiar i analiza ilości resztek żywności w ramach ecoMENU_karta123 – podsumowanie

ecoFOOD_Typy klientów_na podstawie wyników badań ankietowych ecoMENU_karta123

ecoFOOD_Podsumowanie wyników FGI ecoBOX