Białystok, dnia 23 kwietnia 2018 r.
Znak postępowania: 11/DOR/DZ/RPOWP/2018
Informacja
o unieważnieniu postępowania – 25 część zamówienia
Zamawiający – Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr z siedzibą w Białymstoku – działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), dalej Pzp, informuje o unieważnieniu postępowania znak 11/DOR/DZ/RPOWP/2018 w zakresie 25 części zamówienia, którego przedmiotem są: usługi doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów w projekcie „Dobry Zawód Fajne Życie – popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim” – część 25 zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Publicznym Gimnazjum w Grodzisku, ul. 1-go Maja 34, 17-315 Grodzisk – realizacja 9 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (9 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 94 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 47 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut). Usługa realizowana jest w ramach projektu nr UDA-RPPD.03.03.01-20-0078/16-00 współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III. Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.1. – Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki, Poddziałanie 3.3.1. – Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego znak postępowania: 11/DOR/DZ/RPOWP/2018, którego przedmiotem są: usługi doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów w projekcie „Dobry Zawód Fajne Życie – popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim” – część 25 zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Publicznym Gimnazjum w Grodzisku, ul. 1-go Maja 34, 17-315 Grodzisk – realizacja 9 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (9 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 94 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 47 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut). W wymienionej części postępowania w trakcie wyznaczonego przez Zamawiającego terminu składania ofert, została złożona jedna oferta przez Wykonawcę – Katarzynę Nauda.
Wykonawca – Katarzyna Nauda – na podstawie art. 26 ust. 2 Pzp oraz pkt 6.3 SIWZ została wezwana do złożenia aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu w terminie do dnia 16 kwietnia 2018 r. do godz. 12:00. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył wykaz osób, w którym w kolumnie doświadczenie zawarł informacje odnośnie wymiaru godzinowego zrealizowanego doradztwa edukacyjno-zawodowego, przy czym z treści informacji zawartych w wykazie osób odnośnie posiadanego doświadczenia nie wynikało wprost, że doradztwo edukacyjno-zawodowe było realizowane dla uczniów szkół gimnazjalnych.
Wobec powyższego Zamawiający, mając na względzie dyspozycję art. 26 ust. 3 Pzp, pismem z dnia 17 kwietnia 2018 r. wezwał Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu w terminie do dnia 20 kwietnia 2018 r. do godz. 15:00. Wykonawca uchybił wezwaniu i nie uzupełnił dokumentów we wskazanym terminie, w konsekwencji nie potwierdził spełnienia warunków udziału w postępowaniu, toteż został wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 Pzp.
Uzasadnienie prawne:
Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp w zw. z art. 24 ust. 1 pkt 12 i art. 24 ust. 4 Pzp.
Art. 24 ust. 1 pkt 12 Pzp: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie został zaproszony do negocjacji lub złożenia ofert wstępnych albo ofert, lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia.
Art. 24 ust. 4 Pzp: Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
Informacja o unieważnieniu – część 25
Katarzyna Dołkin
Kierownik Zamawiającego lub osoba upoważniona
Białystok, dnia 23 kwietnia 2018 r.
Znak postępowania: 11/DOR/DZ/RPOWP/2018
BIAŁOSTOCKA FUNDACJA KSZTAŁCENIA KADR
ul. Spółdzielcza 8
15-441 Białystok
INFORMACJA
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z p. zm.) Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Usługi doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów w projekcie „Dobry Zawód Fajne Życie – popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim”, nr UDA-RPPD.03.03.01-20-0078/16-00:
1 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej nr 2 w Suwałkach, ul. Tadeusz Kościuszki 126, 16-400 Suwałki – realizacja 19 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (19 grup x 1 godzina; czas trwania 1 godzina doradztwa grupowego = 45 minut) oraz realizacja 218 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 109 uczniów ze szkoły (2 spotkania po 1 godzinie; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
4 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej nr 5 im. Alfreda Wierusz-Kowalskiego w Suwałkach, ul. Klonowa 51, 16-400 Suwałki – realizacja 15 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (15 spotkań (grup) x 1 godzina; czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 164 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 82 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
7 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego przy Szkole Podstawowej nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi w Suwałkach, ul. Jerzego Antoniewicza 5, 16-400 Suwałki – realizacja 12 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (12 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 138 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 69 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
11 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej w Słobódce, Słobódka 9, 16-411 Szypliszki – realizacja 5 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (5 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 64 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 32 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
15 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Gimnazjum w Sejnach, ul. Adama Mickiewicza 36, 16-500 Sejny – realizacja 11 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (11 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 124 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 62 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
26 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Gimnazjum Niepublicznego nr 2 w Suwałkach, ul. Tadeusza Kościuszki 58, 16-400 Suwałki – realizacja 3 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (3 grupy x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 46 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 23 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
27 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej w Kaletniku, Kaletnik 46, 16-411 Szypliszki – realizacja 3 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (3 grupy x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 46 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 23 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
28 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej im. 2 Pułku Ułanów Grochowski w Przebrodzie, Przebród 15, 16-402 Suwałki – realizacja 3 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (3 grupy x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 46 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 23 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
30 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej im. Korpusu Ochrony Pogranicza w Wiżajnach, ul. Sejneńska 45, 16-407 Suwałki – realizacja 4 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (4 grupy x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 46 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 23 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
38 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej im. Lotników Polskich w Płocicznie Tartak, Płociczno Tartak 16, 16-42 Suwałki – realizacja 1 godziny doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (1 grupa x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 20 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 10 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), podaje do wiadomości następujące informacje:
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Logos Centrum Edukacyjne
Jan Romańczuk, Tomasz Wysocki s.c. ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 6 lok. 44, 18-400 Łomża |
– | – | – | – |
2. | Małgorzata Dziuba ul. Okuniowiec 8,
16-402 Suwałki |
30 pkt. | 50 pkt. | 20 pkt. | 100 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Małgorzata Dziuba
ul. Okuniowiec 8,
16-402 Suwałki
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
LOGOS CENTRUM EDUKACYJNE
Jan Romańczuk, Tomasz Wysocki s.c.
ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 6 lok. 44,
18-400 Łomża
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Logos Centrum Edukacyjne
Jan Romańczuk, Tomasz Wysocki s.c. ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 6 lok. 44, 18-400 Łomża |
– | – | – | – |
2. | Barbara Klaus,
ul. Młynarskiego 16/11, 16-400 Suwałki |
30 pkt. | 40 pkt. | 20 pkt. | 90 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Barbara Klaus,
ul. Młynarskiego 16/11,
16-400 Suwałki
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
LOGOS CENTRUM EDUKACYJNE
Jan Romańczuk, Tomasz Wysocki s.c.
ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 6 lok. 44,
18-400 Łomża
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Agnieszka Romansewicz,
ul. Papieża Jana Pawła II 10/63, 16-400 Suwałki |
30 pkt. | 20 pkt. | 20 pkt. | 70 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Agnieszka Romansewicz,
ul. Papieża Jana Pawła II 10/63,
16-400 Suwałki
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Anna Guzewicz,
ul. Cisowa 8, 16-500 Sejny |
30 pkt. | 40 pkt. | 20 pkt. | 90 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Anna Guzewicz,
ul. Cisowa 8,
16-500 Sejny
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Konsorcjum: Halina Borowska ul. Zawadzkiego 20/15, 16-500 Sejny,
Barbara Kukolska ul. Zawadzkiego 31, 16-500 Sejny |
30 pkt. | 50 pkt. | 20 pkt. | 100 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Konsorcjum: Halina Borowska ul. Zawadzkiego 20/15, 16-500 Sejny;
Barbara Kukolska ul. Zawadzkiego 31, 16-500 Sejny
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Joanna Stabińska,
Płociczno-Tartak 86, 16-402 Suwałki |
30 pkt. | 40 pkt. | 20 pkt. | 90 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Joanna Stabińska,
Płociczno-Tartak 86,
16-402 Suwałki
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Edyta Sawicka,
ul. Kasztanowa 10/35, |
30 pkt. | 40 pkt. | 20 pkt. | 90 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Edyta Sawicka,
ul. Kasztanowa 10/35,
16-400 Suwałki
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Anna Wizgo,
ul. Grunwaldzka 4d, 16-400 Suwałki |
30 pkt. | 40 pkt. | 20 pkt. | 90 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Anna Wizgo,
ul. Grunwaldzka 4d,
16-400 Suwałki
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Joanna Wolska,
ul. Osiedle Wistuć 3/5, 16-407 Wiżajny |
30 pkt. | 40 pkt. | 20 pkt. | 90 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Joanna Wolska,
ul. Osiedle Wistuć 3/5,
16-407 Wiżajny
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Joanna Stabińska,
Płociczno – Tartak 86, 16-402 Suwałki |
30 pkt. | 40 pkt. | 20 pkt. | 90 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Joanna Stabińska,
Płociczno – Tartak 86,
16-402 Suwałki
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (2)
Katarzyna Dołkin
Kierownik Zamawiającego lub osoba upoważniona
Białystok, dnia 17 kwietnia 2018 r.
Znak postępowania: 11/DOR/DZ/RPOWP/2018
BIAŁOSTOCKA FUNDACJA KSZTAŁCENIA KADRU
UL.Spółdzielcza 8
15-441 Białystok
INFORMACJA
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z p. zm.) Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Usługi doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów w projekcie „Dobry Zawód Fajne Życie – popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim”, nr UDA-RPPD.03.03.01-20-0078/16-00:
2 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Gimnazjum nr 2 w Suwałkach, ul. Sejneńska 14, 16-400 Suwałki – realizacja 10 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (10 grup x 1 godzina; 1 godzina doradztwa grupowego = 45 minut) oraz realizacja 118 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 59 uczniów ze szkoły (2 spotkania po 1 godzinie; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut) ,
3 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach, ul. Tadeusza Kościuszki 36, 16-400 Suwałki – realizacja 27 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (27 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 314 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 157 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
5 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Suwałkach, ul. Szpitalna 66, 16-400 Suwałki – realizacja 21 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (21 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 240 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 120 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
6 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Suwałkach, ul. Romualda Minkiewicza 50, 16-402 Suwałki – realizacja 11 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (11 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 128 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 64 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
8 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej im. M. Bakałarza w Bakałarzewie, ul. Króla Zygmunta Starego 1, 16-423 Bakałarzewo – realizacja 5 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (5 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 56 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 28 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
9 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Filipowie, ul. Marii Konopnickiej 6, 16-424 Filipów – realizacja 7 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (7 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 80 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 40 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
10 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej im. D. Siedzikówny „Inki” w Jeleniewie, ul. Suwalska 51, 16-404 Suwałki – realizacja 7 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (7 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 80 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 40 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
12 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej w Bargłowie Kościelnym, ul. Augustowska 8, 16-320 Bargłów Kościelny – realizacja 11 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (11 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 126 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 63 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
13 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej w Nowince, Nowinka 14, 16-304 Nowinka – realizacja 5 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (5 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 56 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 28 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
14 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Gimnazjum w Płaskiej, Płaska 56, 16-326 Płaska – realizacja 5 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (5 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 56 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 28 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
16 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Gimnazjum w Augustowie, Augustowo 30, 17-100 Bielsk Podlaski – realizacja 9 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (9 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 98 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 49 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
17 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Szarych Szeregów w Bielsku Podlaskim, ul. Kościuszki 21, 17-100 Bielsk Podlaski – realizacja 14 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (14 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 162 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 81 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
18 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej nr 4 w Bielsku Podlaskim, ul. Mickiewicza 126, 17-100 Bielsk Podlaski – realizacja 12 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (12 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 138 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 69 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
19 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej nr 3 z Dodatkową Nauką Języka Białoruskiego w Bielsku Podlaskim, ul. Poniatowskiego 9, 17-100 Bielsk Podlaski – realizacja 12 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (12 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 140 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 70 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
20 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej w Boćkach, ul. Dubieńska 4, 17-111 Boćki – realizacja 6 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (6 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 66 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 33 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
21 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Gimnazjum Publicznym w Czeremsze, ul. Szkolna 2, 17-240 Czeremcha – realizacja 5 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (5 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 54 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 27 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
29 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej im. M. Konopnickiej w Starym Folwarku, Stary Folwark 49, 16-402 Suwałki – realizacja 3 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (3 grupy x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 46 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 23 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
31 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Gimnazjum w Glinniku, Glinnik 40c, 17-120 Brańsk – realizacja 4 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (4 grupy x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 44 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 22 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
32 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Publicznym Gimnazjum w Oleksinie, Oleksin 35, 17-120 Brańsk – realizacja 4 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (4 grupy x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 44 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 22 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
33 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej z dodatkowym nauczaniem języka białoruskiego w Orli, ul. Bielska 32, 17-106 Orla – realizacja 3 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (3 grupy x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 32 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 16 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
34 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej w Dubiczach Cerkiewnych, ul. Parkowa 30, 17-204 Dubicze Cerkiewne – realizacja 2 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (2 grupy x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 32 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 16 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
36 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej w Kleszczelach, ul. Plac Parkowy 4, 17-250 Kleszczele – realizacja 2 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (2 grupy x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 34 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 17 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut),
37 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej w Milejczycach, ul. Szkolna 2, 17-332 Milejczyce – realizacja 3 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (3 grupy x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 34 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 17 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), podaje do wiadomości następujące informacje:
2. W prowadzonym postępowaniu – część 2 zamówienia złożono następujące oferty:
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Logos Centrum Edukacyjne
Jan Romańczuk, Tomasz Wysocki s.c. ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 6 lok. 44, 18-400 Łomża |
– | – | – | – |
2. | Beata Jolanta Kotarska
ul. Królowej Jadwigi 14, 16-400 Suwałki |
30 pkt. | 30 pkt. | 20 pkt. | 80 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Beata Jolanta Kotarska
ul.Królowej Jadwigi 14,
16-400 Suwałki
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
LOGOS CENTRUM EDUKACYJNE
Jan Romańczuk, Tomasz Wysocki s.c.
ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 6 lok. 44,
18-400 Łomża
3. W prowadzonym postępowaniu – część 3 zamówienia złożono następujące oferty:
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Logos Centrum Edukacyjne
Jan Romańczuk, Tomasz Wysocki s.c. ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 6 lok. 44, 18-400 Łomża |
– | – | – | – |
2. | Izabela Bujnowska,
ul. Wypusty 56, 16-300 Augustów |
30 pkt. | 50 pkt. | 20 pkt. | 100 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Izabela Bujnowska,
ul. Wypusty 56,
16-300 Augustów
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
LOGOS CENTRUM EDUKACYJNE
Jan Romańczuk, Tomasz Wysocki s.c.
ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 6 lok. 44,
18-400 Łomża
5. W prowadzonym postępowaniu – część 5 zamówienia złożono następujące oferty:
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Logos Centrum Edukacyjne
Jan Romańczuk, Tomasz Wysocki s.c. ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 6 lok. 44, 18-400 Łomża |
– | – | – | – |
2. | Konsorcjum:
Anna Brzozowska |
30 pkt. | 50 pkt. | 20 pkt. | 100 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Konsorcjum:
Anna Brzozowska
ul. A. Putry 1/8, 16-400 Suwałki
Alicja Kalinowska,
ul. Daszyńskiego 9a/47 16-400 Suwałki
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
LOGOS CENTRUM EDUKACYJNE Jan Romańczuk, Tomasz Wysocki s.c.
ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 6 lok. 44,
18-400 Łomża
6. W prowadzonym postępowaniu – część 6 zamówienia złożono następujące oferty:
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Logos Centrum Edukacyjne
Jan Romańczuk, Tomasz Wysocki s.c. ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 6 lok. 44, 18-400 Łomża |
– | – | – | – |
2. | Magdalena Kaszkiel,
ul. Papieża Jana Pawła II 16/62, 16-400 Suwałki |
30 pkt. | 50 pkt. | 20 pkt. | 100 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Magdalena Kaszkiel,
ul. Papieża Jana Pawła II 16/62,
16-400 Suwałki
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
LOGOS CENTRUM EDUKACYJNE Jan Romańczuk, Tomasz Wysocki s.c.
ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 6 lok. 44,
18-400 Łomża
8. W prowadzonym postępowaniu – część 8 zamówienia złożono następujące oferty:
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Marzena Kaplińska,
Zaręby 19, 16-423 Bakałarzewo |
30 pkt. | 40 pkt. | 20 pkt. | 90 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Marzena Kaplńska,
Zaręby 19,
16-423 Bakałarzewo
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
9. W prowadzonym postępowaniu – część 9 zamówienia złożono następujące oferty:
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Renata Anna Pszkowska,
ul. Fabryczna 10/1, 16-424 Filipów |
30 pkt. | 50 pkt. | 20 pkt. | 100 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Renata Anna Pszkowska,
ul. Fabryczna 10/1,
16-424 Filipów
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
10. W prowadzonym postępowaniu – część 10 zamówienia złożono następujące oferty:
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Radosław Modzelewski,
ul. Emilii Plater 45A/7, 16-400 Suwałki |
30 pkt. | 40 pkt. | 20 pkt. | 90 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Radosław Modzelewski,
ul. Emilii Plater 45A/7,
16-400 Suwałki
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
12. W prowadzonym postępowaniu – część 12 zamówienia złożono następujące oferty:
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Agnieszka Ejzel,
ul. Cmentarna 20 A/2, 16-320 Bargłów Kościelny |
30 pkt. | 40 pkt. | 20 pkt. | 90 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Agnieszka Ejzel,
ul. Cmentarna 20 A/2,
16-320 Bargłów Kościelny
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
13. W prowadzonym postępowaniu – część 13 zamówienia złożono następujące oferty:
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Alina Sobolewska,
ul. Młyńska 27, 16-300 Augustów |
30 pkt. | 40 pkt. | 20 pkt. | 90 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Alina Sobolewska,
ul. Młyńska 27,
16-300 Augustów
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
14. W prowadzonym postępowaniu – część 14 zamówienia złożono następujące oferty:
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Ewa Pużyńska,
ul. Płaska 58/1, 16-326 Płaska |
30 pkt. | 40 pkt. | 20 pkt. | 90 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Ewa Pużyńska,
ul. Płaska 58/1,
16-326 Płaska
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
16. W prowadzonym postępowaniu – część 16 zamówienia złożono następujące oferty:
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Katarzyna Łuczaj,
ul. Adama Mickiewicza 27/8, |
30 pkt. | 30 pkt. | 20 pkt. | 80 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Katarzyna Łuczaj,
ul. Adama Mickiewicza 27/8,
17-100 Bielsk Podlaski
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
17. W prowadzonym postępowaniu – część 17 zamówienia złożono następujące oferty:
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Iwona Kołos,
ul. Myśliwska 17, 17-100 Bielsk Podlaski |
30 pkt. | 20 pkt. | 20 pkt. | 70 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Iwona Kołos,
ul. Myśliwska 17,
17-100 Bielsk Podlaski
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
18. W prowadzonym postępowaniu – część 18 zamówienia złożono następujące oferty:
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Katarzyna Łuczaj,
ul. Adama Mickiewicza 27/8, 17-100 Bielsk Podlaski |
30 pkt. | 30 pkt. | 20 pkt. | 80 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Katarzyna Łuczaj,
ul. Adama Mickiewicza 27/8,
17-100 Bielsk Podlaski
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
19. W prowadzonym postępowaniu – część 19 zamówienia złożono następujące oferty:
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Iwona Kołos,
ul. Myśliwska 17, 17-100 Bielsk Podlaski |
30 pkt. | 20 pkt. | 20 pkt. | 70 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Iwona Kołos,
ul. Myśliwska 17,
17-100 Bielsk Podlaski
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
20. W prowadzonym postępowaniu – część 20 zamówienia złożono następujące oferty:
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Iwona Kołos,
ul. Myśliwska 17, 17-100 Bielsk Podlaski |
30 pkt. | 20 pkt. | 20 pkt. | 70 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Iwona Kołos,
ul. Myśliwska 17,
17-100 Bielsk Podlaski
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
21. W prowadzonym postępowaniu – część 21 zamówienia złożono następujące oferty:
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Aneta Kotowicz,
ul. Zachodnia 2, 17-100 Bielsk Podlaski |
30 pkt. | 20 pkt. | 20 pkt. | 70 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Aneta Kotowicz,
ul. Zachodnia 2,
17-100 Bielsk Podlaski
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Bożena Omiljanowicz,
Stary Folwark 65, 16-402 Suwałki |
30 pkt. | 20 pkt. | 20 pkt. | 70 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Bożena Omiljanowicz,
Stary Folwark 65,
16-402 Suwałki
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Iwona Kołos,
ul. Myśliwska 17, 17-100 Bielsk Podlaski |
30 pkt. | 20 pkt. | 20 pkt. | 70 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Iwona Kołos,
ul. Myśliwska 17,
17-100 Bielsk Podlaski
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Katarzyna Łuczaj,
ul. Adama Mickiewicza 27/8, 17-100 Bielsk Podlaski |
30 pkt. | 30 pkt. | 20 pkt. | 80 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Katarzyna Łuczaj,
ul. Adama Mickiewicza 27/8,
17-100 Bielsk Podlaski
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Katarzyna Łuczaj,
ul. Adama Mickiewicza 27/8, 17-100 Bielsk Podlaski |
30 pkt. | 30 pkt. | 20 pkt. | 80 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Katarzyna Łuczaj,
ul. Adama Mickiewicza 27/8,
17-100 Bielsk Podlaski
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Aneta Kotowicz,
ul. Zachodnia 2, 17-100 Bielsk Podlaski |
30 pkt. | 20 pkt. | 20 pkt. | 70 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Aneta Kotowicz,
ul. Zachodnia 2,
17-100 Bielsk Podlaski
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
36. W prowadzonym postępowaniu – część 36 zamówienia złożono następujące oferty:
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Aneta Kotowicz,
ul. Zachodnia 2, 17-100 Bielsk Podlaski |
30 pkt. | 20 pkt. | 20 pkt. | 70 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Aneta Kotowicz,
ul. Zachodnia 2,
17-100 Bielsk Podlaski
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
37. W prowadzonym postępowaniu – część 37 zamówienia złożono następujące oferty:
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena ofertowa – 30 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Jakość – 50 pkt. |
Liczba pkt w kryterium
Dyspozycyjność – 20 pkt. |
Razem
max – 100 |
1. | Aneta Kotowicz,
ul. Zachodnia 2, 17-100 Bielsk Podlaski |
30 pkt. | 20 pkt. | 20 pkt. | 70 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
Aneta Kotowicz,
ul. Zachodnia 2,
17-100 Bielsk Podlaski
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
Katarzyna Dołkin
Kierownik Zamawiającego lub osoba upoważniona
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Białystok, dnia 09 kwietnia 2018 r.
Znak postępowania: 11/DOR/DZ/RPOWP/2018
Informacja
o unieważnieniu postępowania – 22 część zamówienia
Zamawiający – Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr z siedzibą w Białymstoku – działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), dalej Pzp, informuje o unieważnieniu postępowania znak 11/DOR/DZ/RPOWP/2018 w zakresie 22 części zamówienia, którego przedmiotem są: usługi doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów w projekcie „Dobry Zawód Fajne Życie – popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim” – część 22 zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej nr. 1 im. Janusza Kusocińskiego w Hajnówce, ul. 3-go Maja 54, 17-200 Hajnówka – realizacja 6 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (6 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 76 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 38 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut).
Usługa realizowana jest w ramach projektu nr UDA-RPPD.03.03.01-20-0078/16-00 współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III. Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.1. – Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki, Poddziałanie 3.3.1. – Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego znak postępowania: 11/DOR/DZ/RPOWP/2018, którego przedmiotem są: usługi doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów w projekcie „Dobry Zawód Fajne Życie – popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim” – część 22 zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej nr. 1 im. Janusza Kusocińskiego w Hajnówce, ul. 3-go Maja 54, 17-200 Hajnówka – realizacja 6 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (6 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 76 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 38 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut). W wymienionym postępowaniu w trakcie wyznaczonego przez Zamawiającego terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp, zgodnie z którą: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
Białystok, dnia 09 kwietnia 2018 r.
Znak postępowania: 11/DOR/DZ/RPOWP/2018
Informacja
o unieważnieniu postępowania – 23 część zamówienia
Zamawiający – Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr z siedzibą w Białymstoku – działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), dalej Pzp, informuje o unieważnieniu postępowania znak 11/DOR/DZ/RPOWP/2018 w zakresie 23 części zamówienia, którego przedmiotem są: usługi doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów w projekcie „Dobry Zawód Fajne Życie – popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim” – część 23 zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej nr 4 im. H. Sienkiewicza w Hajnówce, ul. Nowowarszawska 20, 17-200 Hajnówka – realizacja 8 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (8 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 88 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 44 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut).
Usługa realizowana jest w ramach projektu nr UDA-RPPD.03.03.01-20-0078/16-00 współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III. Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.1. – Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki, Poddziałanie 3.3.1. – Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego znak postępowania: 11/DOR/DZ/RPOWP/2018, którego przedmiotem są: usługi doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów w projekcie „Dobry Zawód Fajne Życie – popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim” – część 23 zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej nr 4 im. H. Sienkiewicza w Hajnówce, ul. Nowowarszawska 20, 17-200 Hajnówka – realizacja 8 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (8 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 88 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 44 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut). W wymienionym postępowaniu w trakcie wyznaczonego przez Zamawiającego terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp, zgodnie z którą: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
Białystok, dnia 09 kwietnia 2018 r.
Znak postępowania: 11/DOR/DZ/RPOWP/2018
Informacja
o unieważnieniu postępowania – 24 część zamówienia
Zamawiający – Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr z siedzibą w Białymstoku – działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), dalej Pzp, informuje o unieważnieniu postępowania znak 11/DOR/DZ/RPOWP/2018 w zakresie 24 części zamówienia, którego przedmiotem są: usługi doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów w projekcie „Dobry Zawód Fajne Życie – popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim” – część 24 zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Hajnówce, ul. Wróblewskiego 2, 17-200 Hajnówka – realizacja 7 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (7 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 98 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 49 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut).
Usługa realizowana jest w ramach projektu nr UDA-RPPD.03.03.01-20-0078/16-00 współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III. Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.1. – Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki, Poddziałanie 3.3.1. – Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego znak postępowania: 11/DOR/DZ/RPOWP/2018, którego przedmiotem są: usługi doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów w projekcie „Dobry Zawód Fajne Życie – popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim” – część 24 zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Hajnówce, ul. Wróblewskiego 2, 17-200 Hajnówka – realizacja 7 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (7 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 98 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 49 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut). W wymienionym postępowaniu w trakcie wyznaczonego przez Zamawiającego terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp, zgodnie z którą: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
Białystok, dnia 09 kwietnia 2018 r.
Znak postępowania: 11/DOR/DZ/RPOWP/2018
Informacja
o unieważnieniu postępowania – 35 część zamówienia
Zamawiający – Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr z siedzibą w Białymstoku – działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), dalej Pzp, informuje o unieważnieniu postępowania znak 11/DOR/DZ/RPOWP/2018 w zakresie 35 części zamówienia, którego przedmiotem są: usługi doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów w projekcie „Dobry Zawód Fajne Życie – popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim” – część 35 zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Gimnazjum w Dubinach, ul. Główna 1B, 17-200 Hajnówka – realizacja 2 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (2 grupy x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 34 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 17 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut).
Usługa realizowana jest w ramach projektu nr UDA-RPPD.03.03.01-20-0078/16-00 współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III. Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.1. – Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki, Poddziałanie 3.3.1. – Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego znak postępowania: 11/DOR/DZ/RPOWP/2018, którego przedmiotem są: usługi doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów w projekcie „Dobry Zawód Fajne Życie – popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim” – część 35 zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Gimnazjum w Dubinach, ul. Główna 1B, 17-200 Hajnówka – realizacja 2 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (2 grupy x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 34 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 17 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut). W wymienionym postępowaniu w trakcie wyznaczonego przez Zamawiającego terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp, zgodnie z którą: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
Białystok, dnia 06 kwietnia 2018 r.
Znak postępowania: 11/DOR/DZ/RPOWP/2018
INFORMACJA
Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający mając na względzie treść art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), dalej powoływanej jako Pzp, prowadząc postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Usługi doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów w projekcie „Dobry Zawód Fajne Życie – popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim”. Usługa realizowana jest w ramach projektu nr UDA-RPPD.03.03.01-20-0078/16-00 współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III. Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.1. – Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki, Poddziałanie 3.3.1. – Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki”, podaje do wiadomości następujące informacje:
1) kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
2) firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz cena, termin wykonania zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności zawarte w ofertach:
1 cześć zamówienia :
a) LOGOS CENTRUM EDUKACYJNE
Jan Romańczuk, Tomasz Wysocki S.C.
ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 6 lok. 44
18-400 Łomża
• Cena zmówienia: 54 535,00 zł (słownie: pięćdziesiąt cztery tysiące pięćset trzydzieści pięć złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
b) Małgorzata Dziuba
Okunowiec 8
16-402 Suwałki
• Cena zmówienia: 15 405,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy czterysta pięć złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
2 cześć zamówienia :
a) LOGOS CENTRUM EDUKACYJNE
Jan Romańczuk, Tomasz Wysocki S.C.
ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 6 lok. 44
18-400 Łomża
• Cena zmówienia: 28 990,00 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
b) Beata Jolanta Kotarska
ul. Królowej Jadwigi 14
16-400 Suwałki
• Cena zmówienia: 8 320,00 zł (słownie: osiem tysięcy trzysta dwadzieścia złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ
3 cześć zamówienia :
a) LOGOS CENTRUM EDUKACYJNE
Jan Romańczuk, Tomasz Wysocki S.C.
ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 6 lok. 44
18-400 Łomża
• Cena zmówienia: 54 535,00 zł (słownie: pięćdziesiąt cztery tysiące pięćset trzydzieści pięć złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
b) Izabela Bujnowska
ul. Wypusty 56
16-300 Augustów
• Cena zmówienia: 22 165,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące sto sześćdziesiąt pięć złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
4 cześć zamówienia:
a) LOGOS CENTRUM EDUKACYJNE
Jan Romańczuk, Tomasz Wysocki S.C.
ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 6 lok. 44
18-400 Łomża
• Cena zmówienia: 28 990,00 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
b) Barbara Klaus
ul. Młynarskiego 16/11
16-400 Suwałki
• Cena zmówienia: 11 635,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy sześćset trzydzieści pięć złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
5 cześć zamówienia:
a) LOGOS CENTRUM EDUKACYJNE
Jan Romańczuk, Tomasz Wysocki S.C.
ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 6 lok. 44
18-400 Łomża
• Cena zmówienia: 54 535,00 zł (słownie: pięćdziesiąt cztery tysiące pięćset trzydzieści pięć złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
b) Anna Brzozowska ul. A.Putry 1/8 Suwałki; Alicja Kalinowska ul. Daszyńskiego 9a/47, 16-400 Suwałki
• Cena zmówienia: 16 965,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt pięć złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
6 cześć zamówienia:
a) LOGOS CENTRUM EDUKACYJNE
Jan Romańczuk, Tomasz Wysocki S.C.
ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 6 lok. 44
18-400 Łomża
• Cena zmówienia: 28 990,00 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
b) Magdalena Kaszkiel
ul. Papieża Jana Pawła II 16-62
16-400 Suwałki
• Cena zmówienia: 9 035,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy trzydzieści pięć złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
7 cześć zamówienia :
Agnieszka Romansewicz
ul. Jana Pawła II 10/63,
16-400 Suwałki
• Cena zmówienia: 9 750,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
8 cześć zamówienia:
Marzena Kaplińska
Zdręby 19
16-423 Bakałarzewo
• Cena zmówienia: 3 965,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset sześćdziesiąt pięć złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
9 cześć zamówienia:
Renata Anna Paszkowska
ul. Fabryczna 10/1
16-424 Filipów
• Cena zmówienia: 5 655,00 zł (słownie: pięć tysięcy sześćset pięćdziesiąt pięć złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
10 cześć zamówienia:
Radosław Modzelewski
ul. Emilii Plater 45a/7
16-400 Suwałki
• Cena zmówienia: 5 655,00 zł (słownie: pięć tysięcy sześćset pięćdziesiąt pięć złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
11 cześć zamówienia :
Anna Guzewicz
ul. Cisowa 8
16-500 Sejny
• Cena zmówienia: 4 485,00 zł (słownie: cztery tysiące czterysta osiemdziesiąt pięć złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
12 cześć zamówienia:
Agnieszka Ejzel
ul. Cmentarna 20a/2
16-320 Bargłów Kościelny
• Cena zmówienia: 8 905,00 zł (słownie: osiem tysięcy dziewięćset pięć złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
13 cześć zamówienia :
Alina Sobolewska
ul. Młyńska 27
16-300 Augustów
• Cena zmówienia: 3 965,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset sześćdziesiąt pięć złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
14 cześć zamówienia :
Ewa Pużyńska
Płaska 58/1
16-326 Płaska
• Cena zmówienia: 3 965,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset sześćdziesiąt pięć złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
15 cześć zamówienia :
Halina Borowska ul. Zawadzkiego 20/15, 16-500 Sejny, Barbara Kukolska ul. Zawadzkiego 31, 16-500 Sejny
• Cena zmówienia: 8 775,00 zł (słownie: osiem tysięcy siedemset siedemdziesiąt pięć złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
16 cześć zamówienia :
Katarzyna Łuczaj
ul. Adama Mickiewicza 27/8
17-100 Bielsk Podlaski
• Cena zmówienia: 6 420,00 zł (słownie: sześć tysięcy czterysta dwadzieścia złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
17 cześć zamówienia :
Iwona Kołos
ul. Myśliwska 17
17-100 Bielsk Podlaski
• Cena zmówienia: 10 560,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy pięćset sześćdziesiąt złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
18 cześć zamówienia :
Katarzyna Łuczaj
ul. Adama Mickiewicza 27/8
17-100 Bielsk Podlaski
• Cena zmówienia: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
19 cześć zamówienia :
Iwona Kołos
ul. Myśliwska 17
17-100 Bielsk Podlaski
• Cena zmówienia: 9 120,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy sto dwadzieścia złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
20 cześć zamówienia:
Iwona Kołos
ul. Myśliwska 17
17-100 Bielsk Podlaski
• Cena zmówienia: 4 320,00 zł (słownie: cztery tysiące trzysta dwadzieścia złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
21 cześć zamówienia :
Aneta Kotowicz
ul. Zachodnia 2
17-100 Bielsk Podlaski
• Cena zmówienia: 3 540,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset czterdzieści złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
22 cześć zamówienia : BRAK OFERT
• Cena zmówienia: …………………
• Termin wykonania zamówienia: ………………………..
• Okres gwarancji: …………………………..
• Warunki płatności: ……………………
23 cześć zamówienia: BRAK OFERT
• Cena zmówienia: …………………
• Termin wykonania zamówienia: …………………
• Okres gwarancji: …………………
• Warunki płatności: …………………
24 cześć zamówienia : BRAK OFERT
• Cena zmówienia: …………………
• Termin wykonania zamówienia: …………………
• Okres gwarancji: …………………
• Warunki płatności: …………………
25 cześć zamówienia :
Katarzyna Nauda
ul. Pałacowa 11/4
17-300 Siemiatycze
• Cena zmówienia: 6 180,00 zł (słownie: sześć tysięcy sto osiemdziesiąt złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
26 cześć zamówienia :
Joanna Stabińska
Płociczno Tartak 86
16-402 Suwałki
• Cena zmówienia: 3 185,00 zł (słownie: trzy tysiące sto osiemdziesiąt pięć złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
27 cześć zamówienia :
Edyta Sawicka
ul. Kasztanowa 10/35
16-400 Suwałki
• Cena zmówienia: 3 185,00 zł (słownie: trzy tysiące sto osiemdziesiąt pięć złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
28 cześć zamówienia :
Anna Wizgo
ul. Grunwaldzka 4d
16-400 Suwałki
• Cena zmówienia: 3 185,00 zł (słownie: trzy tysiące sto osiemdziesiąt pięć złotych 00/100 groszy,
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
29 cześć zamówienia :
Bożena Omiljanowicz
Stary Folwark 65
16-402 Suwałki
• Cena zmówienia: 3 185,00 zł (słownie: trzy tysiące sto osiemdziesiąt pięć złotych 00/100 groszy,
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
30 cześć zamówienia :
Joanna Wolska
Osiedle Wistuć 3/5
16-407 Wiżajny
• Cena zmówienia: 3 250,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100 groszy,
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
31 cześć zamówienia :
Iwona Kołos
ul. Myśliwska 17
17-100 Bielsk Podlaski
• Cena zmówienia: 2 880,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset osiemdziesiąt złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
32 cześć zamówienia :
Katarzyna Łuczaj
ul. Adama Mickiewicza 27/8
17-100 Bielsk Podlaski
• Cena zmówienia: 2 880,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset osiemdziesiąt złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
33 cześć zamówienia :
Katarzyna Łuczaj
ul. Adama Mickiewicza 27/8
17-100 Bielsk Podlaski
• Cena zmówienia: 2 100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
34 cześć zamówienia :
Aneta Kotowicz
ul. Zachodnia 2
17-100 Bielsk Podlaski
• Cena zmówienia: 2 040,00 zł (słownie: dwa tysiące czterdzieści złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
35 cześć zamówienia : BRAK OFERT
• Cena zmówienia: …………………
• Termin wykonania zamówienia: ………………………….
• Okres gwarancji: ……………………….
• Warunki płatności: ……………………..
36 cześć zamówienia :
Aneta Kotowicz
ul. Zachodnia 2
17-100 Bielsk Podlaski
• Cena zmówienia: 2 160,00 zł (słownie: dwa tysiące sto sześćdziesiąt złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
37 cześć zamówienia :
Aneta Kotowicz
ul. Zachodnia 2
17-100 Bielsk Podlaski
• Cena zmówienia: 2 220,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście dwadzieścia złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
38 cześć zamówienia :
Joanna Stabińska
Płociczno-Tartak 86
16-402 Suwałki
• Cena zmówienia: 1 365,00 zł (słownie: tysiąc trzysta sześćdziesiąt pięć złotych 00/100 groszy),
• Termin wykonania zamówienia: zgodnie z treścią SIWZ,
• Okres gwarancji: zgodnie z treścią SIWZ,
• Warunki płatności: zgodnie z treścią SIWZ.
Katarzyna Dołkin
Kierownik Zamawiającego lub osoba upoważniona
Białystok dn. 27.03.2018
11/DOR/DZ/RPOWP/2018 Usługi doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów
w projekcie „Dobry Zawód Fajne Życie – popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim”, nr UDA-RPPD.03.03.01-20-0078/16-00
Status przetargu: aktualny;
Termin składania ofert: 2018-04-06 12:00:00
Tryb zamówienia: Usługi
Zamawiający: Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr
Numer sprawy: 11/DOR/DZ/RPOWP/2018
Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr zaprasza do składania ofert na realizację
usługi doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów
w projekcie „Dobry Zawód Fajne Życie – popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim”,
nr UDA-RPPD.03.03.01-20-0078/16-00
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.
Ogłoszenie o zamówieniu: https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=68f1e548-734d-4bf3-af51-bc3e0987e5c8
Załączniki do SIWZ w formacie Word:
Załącznik nr 2 do SIWZ – formularz ofertowy
Załącznik nr 3 do SIWZ – oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 do SIWZ – oświadczenie o braku podstaw wykluczenia
Załącznik nr 5 do SIWZ – oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załączniki do SIWZ w formacie PDF:
Aktualności
Kontakt
(85) 653 77 00 — Biuro
(85) 732 95 05 — Fax
fundacja@bfkk.pl