Białystok, dnia 18 stycznia 2019 r.
Znak postępowania: 19/CM/DZ/RPOWP/2018
BIAŁOSTOCKA FUNDACJA KSZTAŁCENIA KADR
ul. Spółdzielcza 8
15-441 Białystok
INFORMACJA
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
w trybie art. 94 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr, działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 w zw. z art. 94 ust. 3 Prawa zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.; dalej: ustawa PZP), zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, pod nazwą: Usługa content marketing dla kampanii promocyjnych z elementami CI obejmująca opracowanie indywidualnych pakietów dotyczących promocji i rekrutacji dla 10–ciu szkół zawodowych w projekcie „Dobry Zawód Fajne Życie – popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim”, nr UDA-RPPD.03.03.01-20-0078/16-00.
W związku z tym, że Wykonawca – TARRAYA S.A., którego oferta pierwotnie została wybrana jako najkorzystniejsza 2 stycznia 2019 r., uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający do realizacji zamówienia wybrał ofertę Wykonawcy – INFINITY GROUP SP. Z O.O., jako najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
Uzasadnienie faktyczne:
W terminie wyznaczonym na składanie ofert, złożone zostały dwie oferty. Zamawiający dokonał wstępnego badania i oceny złożonych ofert:
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena brutto wykonania zamówienia |
Liczba pkt w kryterium
Koncepcja kampanii promocyjnej |
Razem
max – 100 |
1. | INFINITY GROUP SP. Z O.O.
ul. Składowa 12, 15-399 Białystok |
26,97 | 40 | 66,97 pkt. |
2. | TARRAYA S.A.
ul. Głogowska 108/6, 60-263 Poznań |
60 | 40 | 100 pkt. |
Żaden z wykonawców nie podlegał wykluczeniu, ani żadna z ofert nie podlegała odrzuceniu. Zamawiający 2 stycznia 2019 r. dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej spośród wyżej wskazanych ofert, tj. oferty TARRAYA S.A. O dokonanym wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający niezwłocznie poinformował wszystkich Wykonawców, przekazując zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej 2 stycznia 2019 r. oraz udostępniając 2 stycznia 2019 r. informację o wyborze oferty najkorzystniejszej na stronie internetowej Zamawiającego www.bfkk.pl.
Zamawiający wyznaczył wybranemu Wykonawcy – TARRAYA S.A. termin zawarcia umowy, a Wykonawca termin ten potwierdził. Wykonawca terminowi temu jednak uchybił z powodu okoliczności leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca nie wniósł również zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wymaganej wysokości. Wykonawca ponownie wezwany do zawarcia umowy w kolejnym terminie, w dniu 10 stycznia 2019 r. odmówił zawarcia umowy zgodnie z treścią złożonej oferty i na skrzynkę mailową Zmawiającego w formie dokumentowej złożył oświadczenie woli o treści: „(…) dlatego chcieliśmy już w tej chwili zasygnalizować, że z przyczyn obiektywnych nie będzie możliwe zawarcie umowy z naszej strony”.
W związku z powyższym, Zamawiający na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy PZP wybrał ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert oraz podjął czynności określone w art. 24aa ust. 2 ustawy PZP.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 94 ust. 3 ustawy PZP – jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy PZP. W przypadku zastosowania tzw. procedury odwróconej, Zamawiający bada oferty zgodnie z art. 24aa ustawy PZP.
Przepis art. 46 ust. 5 ustawy PZP stanowi, że: „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy”.
Zamawiający mając na względzie zachowanie Wykonawcy, w szczególności uchybienie ponownemu wezwaniu i odmowę podpisania umowy uznał, że Wykonawca definitywne uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wobec czego, Zamawiający na podstawie art. 46 ust. 5 pkt 1 – 2 ustawy PZP zatrzymał wadium wraz z odsetkami.
W zaistniałej sytuacji Zamawiający upoważniony był na podstawie art. 94 ust 3 ustawy PZP, do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny; z uwzględnieniem dyspozycji art. 24aa ust. 2 ustawy PZP.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w trybie art. 94 ust 3
Katarzyna Dołkin
Kierownik Zamawiającego lub osoba upoważniona
Białystok, dnia 2 stycznia 2019 r.
Znak postępowania: 19/CM/DZ/RPOWP/2018
BIAŁOSTOCKA FUNDACJA KSZTAŁCENIA KADR
ul. Spółdzielcza 8
15-441 Białystok
INFORMACJA
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z p. zm.) Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Usługa content marketing dla kampanii promocyjnych z elementami CI obejmująca opracowanie indywidualnych pakietów dotyczących promocji i rekrutacji dla 10–ciu szkół zawodowych w projekcie „Dobry Zawód Fajne Życie – popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim”, nr UDA-RPPD.03.03.01-20-0078/16-00 oraz podaje do wiadomości następujące informacje:
Numer oferty | Nazwa oferenta | Liczba pkt w kryterium
Cena brutto wykonania zamówienia |
Liczba pkt w kryterium
Koncepcja kampanii promocyjnej |
Razem
max – 100 |
1. | INFINITY GROUP SP. Z O.O.
ul. Składowa 12, 15-399 Białystok |
26,97 | 40 | 66,97 pkt. |
2. | TARRAYA S.A.
ul. Głogowska 108/6, 60-263 Poznań |
60 | 40 | 100 pkt. |
Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy:
TARRAYA S.A.
ul. Głogowska 108/6,
60-263 Poznań
Uzasadnienie wyboru: Spełnienie warunków SIWZ, oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Katarzyna Dołkin
Kierownik Zamawiającego lub osoba upoważniona
Białystok, dnia 30 listopada 2018 r.
Znak postępowania: 19/CM/DZ/RPOWP/2018
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający mając na względzie treść art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej powoływanej jako Pzp, prowadząc postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Usługa content marketing dla kampanii promocyjnych z elementami CI obejmująca opracowanie indywidualnych pakietów dotyczących promocji i rekrutacji dla 10–ciu szkół zawodowych w projekcie „Dobry Zawód Fajne Życie – popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim”. Usługa realizowana jest w ramach projektu nr UDA-RPPD.03.03.01-20-0078/16-00, współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, podaje do wiadomości następujące informacje:
1) kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych);
2) firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz cena, termin wykonania zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności zawarte w ofertach:
a. INFINITY GROUP SP. Z O.O.
ul. Składowa 12,
15-399 Białystok
b. TARRAYA
ul. Głogowska 108/6,
60-263 Poznań
Katarzyna Dołkin
Kierownik Zamawiającego lub osoba upoważniona
Białystok, dnia 26 listopada 2018r.
W dniu 23 listopada 2018 r. do Białostockiej Fundacji Kształcenia Kadr wpłynęły zapytania dotyczące postępowania – znak postępowania: 19/CM/DZ/RPOWP/2018. Działając zgodnie z art. 38 Pzp Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień. Treść pytań Wykonawcy w oryginalnym brzmieniu wraz z odpowiedziami udzielonymi przez Zamawiającego znajduje się poniżej.
Pytania z dnia 23.11.2018r:
Pytanie 1.
W SIWZ jest zapis, że przedmiotem zamówienia jest „usługa content marketing dla kampanii promocyjnych z elementami CI obejmująca opracowanie indywidualnych pakietów dotyczących promocji i rekrutacji dla 10-ciu szkół zawodowych …” natomiast w punkcie 13. Pkt. 13.2. 2) znajduje się informacja o koncepcji kampanii promocyjnej, w związku z czym zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie czy koncepcja ma dotyczyć wszystkich 10 szkół czy ma zostać przedstawiony ogólny zarys koncepcji kreatywnej? Jeśli koncepcja ma dotyczyć 10 szkół prosimy o ich wskazanie.
Odpowiedź:
Zgodnie z pkt. 13 ust. 13.2 ppkt 2 Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest przedłożyć pisemne opracowanie, jakim jest koncepcja kampanii promocyjnej. Natomiast w pkt. 16 ust. 16.3 ppkt. 2 Zamawiający wskazuje, iż Obowiązkiem wykonawcy jest przedstawienie wraz z ofertą koncepcji kampanii promocyjnej. Koncepcja kampanii promocyjnej stanowi integralną cześć oferty, bowiem przedłożone przez Oferenta pisemne opracowanie będzie przedmiotem oceny w ramach kryterium K: Koncepcja kampanii promocyjnej. Koncepcja kampanii promocyjnej ma być przykładowym opracowaniem, przedstawiającym ogólny zarys koncepcji dotyczącej szkoły zawodowej. Zgodnie z treścią pkt. 16 ust. 16.3 ppkt. 3 Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie w ramach kryterium odpowiednią liczbę punktów za wskazane poniżej elementy składowe koncepcji kampanii promocyjnej takie jak:
a) Hasło reklamowe szkoły – 5 pkt, jeśli oferta będzie zawierała dany element,
b) Slogan szkoły – 5 pkt, jeśli oferta będzie zawierała dany element,
c) Key visual – graficzny motyw przewodni marki – 10 pkt, jeśli oferta będzie zawierała dany element,
d) Kanały komunikacyjne – 10 pkt, jeśli oferta będzie zawierała dany element.
e) Dopasowanie do grupy docelowej poprzez wymienienie argumentów motywujących grupę docelową do podjęcia kształcenia w szkołach zawodowych – 10 pkt, jeśli oferta będzie zawierała dany elementy.
Odwołując się do kwestii związanej z przekazaniem listy szkół, Zamawiający informuje, iż zgodnie z treścią zapisów Załącznika nr 1 do SWIZ – SOPZ_CM_DZ, przekaże w dniu zawarcia umowy wszelkie niezbędne materiały do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. listę 10–ciu szkół prowadzących kształcenie zawodowe wskazanych do opracowania pakietu CM.
Pytanie 2.
Zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie czy na materiałach graficznych, które przygotowujemy ma znajdować się logotyp BFKK? Czy mają pojawić się inne logotypy np. Województwa Podlaskiego lub unijne?
Odpowiedź:
W ramach opracowanych indywidualnych pakietów Wykonawca opracowuje wzory wskazanych elementów, które nie zawierają wskazanych w pytaniu logotypów. Wszystkie elementy zgodnie z zapisami SOPZ pkt. III Zakres zamówienia i szczegółowe wymagania Wykonawca zobowiązuje się do konsultacji wskazania wymienionych wyżej elementów pakietu promocyjnego III 1) pkt. 1-6. Muszą one zostać opracowane i skonsultowane ze szkołą, przez konsultację Zamawiający rozumie minimum 2 spotkania zespołem ds. promocji wskazanym przez Dyrektora.
Pytanie 3.
Według SOPZ grupy docelowe to uczniowie, rodzice i kadra szkoły. Jak definiuje się grupę docelową w przypadku uczniów, czy są to uczniowie szkół podstawowych, średnich, zawodowych, technikum?
Odpowiedź:
Zgodnie z treścią SOPZ pkt. III Zakres zamówienia i szczegółowe wymagania w ppkt. 1 Cel postępowania wskazano, iż kampania i opracowane treści będą wykorzystywane wśród osób „związanych z daną branżą zawodową i możliwym kształceniem zawodowym”, co oznacza w szczególności, że planowaną grupą docelową są uczniowie klas I-III szkół gimnazjalnych województwa podlaskiego, rodzice uczniów, uczących się w gimnazjach uczestniczących w projekcie, ponadto doradcy zawodowi, psychologowie, pedagodzy oraz dyrektorzy szkół i pozostała kadra pedagogiczna szkół gimnazjalnych, jak również pozostała kadra dydaktyczna techników oraz zasadniczych szkół zawodowych.
Pytania i odpowiedzi z dn. 23.11.2018r.
Katarzyna Dołkin
Kierownik Zamawiającego lub osoba upoważniona
Białystok, dnia 21 listopada 2018 r.
19/CM/DZ/RPOWP/2018 Usługa Content marketing dla kampanii promocyjnych z elementami CI obejmująca opracowanie indywidualnych pakietów dotyczących promocji i rekrutacji dla 10–ciu szkół zawodowych w projekcie „Dobry Zawód – Fajne Życie – popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim”, nr UDA-RPPD.03.03.01-20-0078/16-00
Status przetargu: aktualny;
Termin składania ofert: 2018-11-30 12:00:00
Tryb zamówienia: Usługi
Zamawiający: Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr
Numer sprawy: 19/CM/DZ/RPOWP/2018
Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr zaprasza do składania ofert na realizację Usługi Content marketing dla kampanii promocyjnych z elementami CI obejmująca opracowanie indywidualnych pakietów dotyczących promocji i rekrutacji dla 10–ciu szkół zawodowych w projekcie „Dobry Zawód – Fajne Życie – popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim”,nr UDA-RPPD.03.03.01-20-0078/16-00
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.
Ogłoszenie o zamówieniu: https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=e688466b-5619-4d6a-88eb-bf6cc100afca
Załączniki w formacie PDF:
Załącznik nr 1 do SWIZ – SOPZ_CM_DZ
Załącznik nr 6 do SIWZ – umowa
Załączniki w formacie Word:
Załącznik nr 2 do SIWZ – formularz ofertowy
Załącznik nr 3 do SIWZ – oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 do SIWZ – oświadczenie o braku podstaw wykluczenia
Załącznik nr 5 do SIWZ – oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Aktualności
Kontakt
(85) 653 77 00 — Biuro
(85) 732 95 05 — Fax
fundacja@bfkk.pl